nyår med älskling

For till Bergö i måndast för att fira nyår med älskling där, hade ett underbart nyårsfirande! Och eftersom jag inte hunnit skriva det förut så,gott nytt år, Skål!
På måndas-dagen myste och chillade jag med sötis, sedan for vi ut och körde skoter, jättekul! Sedan på kvällen vart det hemmafest hos hans och sedan for vi ut en stund till nått ställe. Kom hem kl.3 och så vi gick till sängs då!
Idag har jag inte gjort så mycket, for ut till centrum en stund. Ska börja gå till sängs nu så jag får lite sömn! Imorgon kommer älskling till mj och sover, längtar ! :)♥
 
 
 
 
 
haha.
 
4 bilder från weheartit! 

Kommentarer
Postat av: Elina

"Sedan på kvällen vart det hemmafest hos hans och sedan for vi ut en stund till nått ställe."

Snälla du, ja mäinar it na ill elu så men snälla, lär de va ställ häiter om du ska va på bergöjje :)

2013-01-03 @ 14:14:43
URL: http://soderholm.webblogg.se
Postat av: Elina

Nåmen så bra då att du väita e hett barin, åja ja störd me faktiskt på e!

2013-01-03 @ 14:42:43
URL: http://soderholm.webblogg.se
Postat av: anonym

vadå hemmafest hos hans? det heter hemmafest hos han,duh.

Svar: ett jävla "s"är skillnaden ? sluta upp att störa er på småsaker vetja?
johanna kannasto

2013-01-04 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0