slö-dag

'
Arkivbild från sommaren.
 

Har varit en riktigt slö-dag ida, har typ inte orkat göra nånting, har varit helt trött + haft sjukt i halsen och är hemskt förkyld, inte det roligaste precis.. Har iaf läst lite till kemiprovet, men somnade mittiallt då jag höll på att läsa haha! Som tur ringde älskling♥ och väckte mej efter en timme, annars skulle jag ha sovit bort hela dagen !
For och hälsade på mommo nångång på dagen, och har varit här sedan det, och ska snart börja söka mej hemåt för att se ett avsnitt av favorit serien med mamma! myys!
 

Vad jag kom hem med från stan ...

 ...några mysiga tröjor nu till hösten, en kofta,en huppari, å en stickad tröja,  + en vanlig vit topp !:)
 

Staan

Kom hem från stan för en stund sedan, hade en riktigt trevlig dag där med mamma, var å åt på mc donalds och fick hem några tröjor också! 
Ikväll tror jag att det bara blir en hemma kväll! Hade egentligen tänte åka upp ti city me en massa folk, men är så trött så tror inte att det blir av! Blir att äta kräftor och se på nån film här hemma och tala med sötis :) 
Hade e helt underbar dag igår! Efter skolan kom  golla alex♥ hit och var här några timmar, sedan på kvällen for jag och julia ut, och var ute i city några timmar, sedan for vi hem till julia med några personer, Och räknade ner minuterna tills klockan blev 12 då lucas fylle och blev fjortis haha :D Stannade somsagt hos julias övernatten, hade en riktigt bra kväll, kollade film och chillade. (:
 

:)

Dagen har spenderats med alex som kom till mj kl. 3 :) 
Ska åka till julia nu och stanna där över natten och se va vi hittar på :) Och imorgon blir de off to vaasa fö nå lite shopping :D!
 
nåndaa gammal bild som ja bjuuder på !

In these promises broken, deep below each word gets lost in the echo

 
Har just varit ut och gått med sötisen på bilden, sitter nujust bara o. chillar,
 Kvällen går väl åt att kaanske åka till gymmet, och sedan bara ta det lungt och kolla på favorit serien!
Fredag imorgon, awesome! Har en massa planer för helgen, på fredag ska alex hit, och senare på kvällen åker jag och sover hos julia! :) På lördagen ska jag till stan så blir kanske lite shopping då igen. Och på kvällen kanske jag far ut med lucas, som fyller då, och några fler!  Hoppas på att ha en awesome helg, vilket jag troligt vis kommer att ha, hoppas att ni också kommer ha det bra! :)

Ny start !

Som ni sekärt vet och märkt, har jag blivit riktigt dålig på att uppdatera här på bloggen, jagvet att ja sakt förr att jag ska bättra mej men att det inte blivit av, men har haft så mycket nu på sistone så hade nästan helt glömt bort bloggen. Men nu ska jag köra med en heelt ny start och uppdatera så ofta per dag som jag kan! :D
 
 
 
 
ni får också gärna komentera om det är något speciellt ni vill att jag ska blogga om ! :)

JULIA GÄSTBLOGGAR

HEEJJJ!!

JULIA GÄSTBLOGGAR!! COOLT??

Alla älskar pizzor som smakar renkött,eller va??

PIZZERIAN HÄR SUGER!!!! 

I LOVE IT!

Ha vari ut o härja me sandragullepösspöss!!

DU MÅSTE FLYTTA PÅ DEIJ!


E gar villt till här ;)) 

HEMMAFEST HAHAH HÖÖHÖ HUHU AAH JEAH!

 
 

don't give up, the beginning is always the hardest

 
Hejsan. Inte blivit av någon bloggning nu igen på några dagar... Ursäkta för det.
Skönt med helg! Är helt trött, sov 5 timmar i förrgår och inte så mycket igår heller. 
Johanna sov iaf hos mj igår, hade en rolig kväll och tack för att du finns här för mj!♥
Kom till pappas för en stund sedan, blir väl att bara se nån film och ta det lungt med jojjo :) Skönt att bara vara hemma och chilla en fredag också!
Åker härifrån redan imorgon, ska kanske ut med några kompisar och sånt då!
 
 
Vill tacka alla underbara personer som finns där för mj, tack för stödet, Amanda, Elias, David, Robin, Johanna, mamma, jojjo,  Julia, alex,och flera, tack för att ni finns!♥ Och tack för att ni får mig att le när jag absolut inte tror att jag kan! 
 

-

Blev något fel då jag skulle svara på en komentar, dedär nya på blogg.se då man liksom kan svara direkt, stod att det var från syrrans blogg jag hade svarat? men aja svarar i ett inlägg ist ! 
 
 
Alltså hur gammal edu?
 
svar: 13! 
 

Underbart väder!

 Har varit helt underbart väder idag! Passade på och tog med kameran ut och tog några bilder på samma gång jag var på promenad med chloe! :)
Hade en bra kväll igår med amanda och några fler, var ut med en massa folk , for hem ganska tidit eftersom jag var så trött. Amanda kom hit och sovde här, när vi kom hem chillade vi bara och kollade en film (:
Ska snart ta och läsa till 2 prov, uschdå. Och efter det blir det antagligen bara att se på nån serie och ta det lungt!
Imorgon åker jag kanske och hälsar på älskling♥, beror på om någon kan köra mig, annars blir det väl bara att sitta hemma i vörå och tråka.
 
(konstigt ljus det blev på bilden?... Håret ser ju nästan lite rött ut? :)  Är btw trött och ofixad haha )
 
 
 
 
 
 

gårdagens shopping

Ett par tajts, stickad tröja, underkläder, 2 toppar, och fejkläder byxor :D! 
 
Kom hem med detta från stan igår, sjuuukt nöjd!

Hurricane

 
 
 
 Ska snart gå ut en sväng och sedan sätta igång med att läsa en massa läxor. suck.
Skönt att det äntligen är fredag imorgon! Vet inte riktigt ännu vad jag ska göra då, har flera olika alternativ.Men en mindre bra sak är att vi har de jobbigaste timmarna på fredagarna. Men får fösöka stå ut ,
the weekend is coming soon! :)
 
 

.

 
 
 
 

I love you more than words can say

Blev inte av någon bloggning av i söndast heller p.ga av otroligt hemsk huvudvärk! Och det vart tyvärr ingen bloggning igår heller, Hade fullt upp hela dagen, Efter skolan slutat kom amanda hit en stund och på kvällen for jag till stan på bio med älskling!♥ Hade en sååå mysig och bra kväll! Idag har jag däremot inte gjort så mycket, Amanda kom iallafall hit en stund och efter det så har jag bara chillat och gått ut en sväng med Chloe och fotograferat. Lägger upp 2 av bilderna ↓
Ska gå och läsa lite på ett finska förhör nu och efter det kanske kolla nån film och sedan blir det sovdags! :)
 
 
 
 
 

I will stand by you forever

hejsan! Tog en typ 5 dagars bloggpaus igen som ni sekärt märkte, har varit så mycket just nu så hade nästan glömt bort att ja ens har en blogg haha , ni får ursäkta mig, lovar att uppdatera  bättre från och med nu!  :D Hade en riktigt bra fredagskväll igår med en massa bra folk! Idag har jag däremot bara tråkat...Städat upp lite i rummet och myst med chloe för det mesta. Ska snart börja gå se någon film snart, och efter det börja söka mig till sängs , så vi får höras mer imorgon! (:
 

Tumblr




 
 
 
 
 
 
 

l y c k l i g

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0