LOL, so true^^

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
l
 
 
 

.

.

I'm here without you baby but you're still on my lonely mind.

 
får bli två arkiv bilder nu eftersom kameran är på reparation.. men får tillbaks den imrn ! yey ♥ saknaden har varit stooor :D Usch vad tråkig dag det har varit, har gjort typ ingenting! Imorgon blir det att åka till köklot och stanna där över dagen med bästa johanna♥ Tänkte ba skriva ett snabbt inlägg , ska gå kolla nån random film nu i brist på annat att göra, höres mer imorgon!

Dear mind, stop thinking so much at night, I need to sleep.

haha lucas keps ^-^
 
hejsan :) 
Idag har det också blivit mest en chill dag, for ut till city med Lucas &  Jimmy, stannade där en stund och for sedan hem till Lucas (: Spelade Amnesia där och chillade, for därifrån vid 8tiden. Och sedan jag kom hem har jag bara suttit framför datorn(som alltid heheh...) och kollar runt om det finns nån film som verkar bra att kolla ikväll, hittade en som verkade ganska bra som heter "gone" , ska gå kolla den snart och äta blåbärspaj nammnamm :3 Efter det blir det att ta natten, är suupertrött! 

fuck everything. I'm going to sleep.

Länge sen jag skrev sist.. men har helt ärligt haft en hel del annat att tänka på så hoppas ni förstår...
Dagen har iallafall till mesta del spenderats med johanna, har kollat film och chillat och nördat fb :) 
hon ska iaf stanna här över natten, vet inte riktigt vad vi ska göra nu, blir väl bara att chilla en stund och sedan ta natten. Saknar systemkameran min också som ännu är på reparation ! ;( ♥ 
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra.. blir väl kanske att åka till lucas och spela elr nått (:
 

I wake up, and the first feeling that catches my breath and the first truth that slaps me into my face, is that he's not with me anymore.

 
 
 
 
 
 
 
 
bilder från weheartit...
 
 

what hurts the most

 
 

+++++

+

15072012

 

Bilder från i dagar sedan...Ni får nöja er med telefon elr dåliga kamera bilder nu en tid framöver medan min systemkamera är på reparation...
Som ni ser på bilden ovan köpte jag ett par rosa converse i vaasa då jag bar ock shoppade.. Köpte en massa smycken och underkläder också, ni kanske får bilder på allt jag köpte sedan, får se! Riktigt nöjd med det jag köpte iaf! Ska strax åka iväg till sommarjobbet, Har som jobb att ta hand om några bekantas hundar och hem medan de är borta en tid.  Sedan kommer johanna hit över natten, det blir bra, känner mig lite ensam haha :)
 
 
 

Mästerkockarna kannasto (;

Jojjos bild btw.

Jojjo och jag bestämde oss för att att laga plättar idag :) Sökte reda på ett random recept på google.. Sedan började vi laga plättarna, namm vad gott det blev !
Har inte gjort mycket idag, har mest blivit av att sitta här inne och nörda fb och spela Amnesia och condemned (; Var ut till city en sväng iaf, men skedde inget där så for hem efter en kort stund... 
Imorgon blir det shopping! Är så jättejättejätte shoppingsugen! :) Men antar att det inte blir så mycket shopping, måste spara pengar till en mopedhjälm... Ska bara köpa underkläder och kanske nån tröja elr nått.
Ska sitta här och nörda en stund till :) Sedan blir det sängdags! Är jättejätte trött..
Saknar min alex ! Älskar dej mest! :love:

You know you love someone when u can't describe how u feel in words ♥

saknar sötizen min redan fast vi träffades igår (;
Sitter och tråkar just nu, sker inget på fb, som vanligt,... Ska strax gå i bubbelpoolen, blir sköönt, och avslappnande.  Efter det ska jag väl börja gå till sängs, får väl höras mer imorgon dåh! :) 
 
 

:love::love::love:

Kom hem för en stund sedan, har spenderat kvällen i Nykarleby med älskling Alex♥
Lyssnar på musik nu och ska snart kanske gå se på nån film eller nått... Imorgon åker jag till pappas med syrran, kanske drar till pappas villa och sover där också... Kommer hem från pappas på fredag, och då blir det shopping, äntligen! Har varit så himla shopping sugen! :D Btw fick jag också hem ett paket som bestod av en jävligt snygg kjol å en najs tröja, nööjd! :) 
Gammal random vinterbild , bildbrist, jo här hej.

RUIS ROCK 2012

Var ju på RUIS ROCK igår, riktigt najs! Snoop dogg var ju helt klart bäst ! ;) 
Startade ca. 3 på dagen och kom fram till åbo 8 tiden. Å då vi skulle parkera bilen måste vi parkera på ett ställe som var 5 km bort från Ruis rock, så fick gå 5 km för att komma fram! å snoop dogg skulle börja sjunga kl. kvart över 8 så lite bråttom hade vi ju! Han hade hunnit sjunga 3 låtar innan vi kom fram, men vi hann ju lyssna på honom 1 timme iaf! men fyfan vilket väder det var, regn, bara lera på hela området, inte bästa stället att gå runt med höga klackaskor ska jag säga... Och när vi skulle gå tillbaks så tog jag av mig skorna och fick gå barfota i bara lera 5 km! Inte det bästa jag gjort liksom! Men det var värt för att få ha sett snoop dogg! Gissa vem som har sjukt i fötterna idag då? 
 
Vi for tidigare än tänkt från Ruis rock, orkade inte lyssna på dem andra artisterna , hade så sjukt i fötterna haha! 
Och så lyckades jag med att tappa bort linsskyddet till kameran i leran , och det var ju omöjligt att börja stå och leta efter linsskyddet i folkmassan, skulle ju ha blivit ihjältrampad... Men måste endå föra kameran på reparation för att bilderna blir helt konstiga? och det var före jag tappade linsskyddet... Så fick inga bra bilder från ruis rock.... Påvägen hem från åbo tog vi ett nattdopp också på en random strand, gud va skönt det var! :) Sedan stannade vi på hesburger drive in och köpte mat , namm va gott det var, hade inte ätit något på ca 9-10 timmar! Sedan fortsatte vi att köra hem och kom hem något över 3 på natten.
Men bjuder på suddiga bilder anyway! Dom är tagna med telefonen så ursäkta kvaliten...
 

 
 
 
 
Såhär så hela området ut, fullt av lera...
 
någon som fick lust att "lerbada" :)
 
snoop dogg :D
 
 
 
 
Lägger upp resten av bilderna nån annan gång :D har även nån video så kanske lägger upp den med...
 

"Langradin"

Kom just hem från "langradin" ha vari där med Amanda,Hannes och Elias, mötte en massa annat känt folk där också, riktikgt najs var det ! :) 
Ikväll ska jag kanske åka till kangas och simma med några, kan inte simma så mkt då ja har dehär jävla såren på knäna menmen... Och imorgon bär det av till åbo,  RUIS ROCK! blir najs att få se snoop dogg och flera artister ;) kommer hem på söndags natten, festivalen håller egentligen på i 3 dagar, men vi är bara där 1 dag.
Ska och träffa ♥Alex♥ på tisdag,läängtar,  saknar dej sjukt mkt!
 
 
 
 
å jäär har du hande bilden elias :D
 
 
 
 
 

030712

 
 
 
 
 

There's a truth in your eyes saying you'll never leave me.

tjenis!
Har varit helt underbart väder hela dagen idag,najsnajs! For till stranden i maxmo också med några kompisar, hade tänkt simma också, men blev bara av att sola. Har lyckats falla och skrapat upp båda knäna idag också, så får gå runt med 2 stora plåster på knäna nu, finfint. Lyckades också förstöra mina favorit högklackadeskor också, great....
Sitter och chillar&lyssnar på musik också just nu, ska gå se på arkiv x om en stund och äta chips&dipp, namiih ;)
 

It's amazing how you can speak right to my heart, Without saying no word you can light up the dark.

 
 
 sötizfjant ♥
 
Har spenderat dagen med Alex :) , som kom hit vid 2 tiden, och for hem för en stund sedan.
Just nu chillar jag bara och lyssnar på musik å väntar på att Johanna ska la se hiit nångång, hon stannar här över natten (: 
 

RSS 2.0