Hemma från stan

 
For en sväng idag till stan idag med bästa mamma! Skulle egentligen inte ha köpt nånting men kom endå hem med en tröja och ett par vantar haha :) For också och åt god mat, som ni ser på bilden ovan. Efter att jag kommit hem har jag läst lite på ett prov, ska snart gå se på en film en stund eller nått. Och sedan ta natten, skönt!
 

The boys who

 
 
 
 
 
 
 
 

Halloween

 
Det är ju tydligen Halloween idag, så tänkte bjuda på 1 halloweenbild ! :D 
Kvällen går väl åt att se nån film med lucas och jimmy, har inga speciella planer.   Gårdagskvällen satt mamma och jag och kollade på en serie och åt gott, var  skönt att bara vara hemma en fredag också. Ska börja gå och laga nått smått att äta nu och efter det börjar väl Jimmy och lucas komma hit.   Hoppas att ni alla har en bra lördagskväll! 
 

Min nya älskling!

 
Aww är helt förälskad i min nya väska från Guess! Fick den av mamma, hon hade haft den i en månad, men köpte en ny väska för nån da sedan så jag fick denna av henne! Gu va glad jag blev! 
Behövde en ny väska oockså, och ännu gladare blev jag då jag fick en från märket Guess! ;)
 
 

tillbaks!

Nej, usch, gillade inte alls att ha blogg på soclog, därför bytte jag tillbaks hit..  Har inte riktigt hunnit fixa designen klart än, och funderar också på hurudan header jag ska fixa till. Men det får gå såhär ett litet tag nu.
Saknade blogg.se så mycket, haha! 

byter blogg!

byter blogg till sandrakannasto.soclog.se under en tid, p.ga av problem med denhär bloggen som ni kanske märker.

-

 
 
weheartit.

myyysas

sitter och äter gottgott med jojjo  nuuh och kollar på nån serie! (; namnam
 

chill

 
 
Sluta skolan 3, efter det kom Julia ti mej, å nu sitter vi bara å lyssnar på musik å kollar runt lite på fb (: ♥
Höörs senare ikv!
 

details

 
 

The hardest part of saying " everything happens for a reason" is waiting for that reason to come along.

Ha just vari ut åpå me ama, Jimmy och Lucas , å sitter här hem nu me bästa ama! :)
Har inga speciella planer mot senare ikväll, ska iaf ta och läsa lite till husa prov. Skönt att inte vara lika trött idag som jag varit demhär senaste dagarna, fick lite mera sömn inatt...
 
 
 

She looks so strong, standing there, smiling. little does anyone know last night, she fell asleep crying.

 
 
Har spenderat kvällen med Lucas och några fler, for först till Lucas och var där en stund , sedan for vi ut till city med några personer och sedan for vi hem till  han och kolla en film och spela lite amnesia! (:
 
Ska strax börja se på nån film, och efter det börja gå till sängs och hoppas på någon mer sömn en vad jag fått domhär senaste nätterna..
 
 
 

someday

 
 
 

Keep smiling, because life is a beautiful thing and there's so much to smile about.

Har haft huvudvärk hela dagen, roligt liksom, men det verkar ha gått om nu, shöönt!
Ska iallafall börja söka mig till sängs redan,men ska kanske kolla en film före, har inte blivit av med att få tillräcklit med sömn demhär senaste nätterna!..
Åker till älskling♥ imorgon någon gång efter att jag slutat skolan, och på kvällen tror jag jag åker till amandas och sover där! (:
 
 

03102012

 
Kom just hem från robbs, har varit där med david och han. Körde åkerbil, riktigt kul! :)
Resten av kvällen är jag bara hemma eller far och träffar johanna, är inte sekär ännu på vad det blir men får se ! 
Kollade klart min favorit serie igår, The walking dead, bästa serien som gjorts! När man kollat en serie klart är det som" back to normal life " och man har ingen aning om vad man ska göra längre på kvällarna haha :) Får vänta kanske 1 år på att nästa säsong kommer ut! :(
Längtar så efter helgen! Som tur är e de ju endå bara 2 dagar kvar (: Är inte riktigt sekär på vad jag ska göra i helg, men ska iaf och hälsa på sötastebästagollogast älskling alex ♥ .
Skolofoto imrn, usch , är ett av det värsta jagvet. Ska skikka tillbaks fotona om dom blir helt dåliga.
Ska fösöka överleva torsda och sedan är de freeda , jeeeesssss ! 
 
 
 
 
 
 

Weheartit

 
 
Nu tar jag natten efter en jobbig dag! (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0