You drive me crazy

Kom för en halvtimme sedan från skolan, och sitter bara och lyssnar på musik just nu!
Imorgon bär det av till Tampere med klassen, blir att åka till särkäniemi, och ideapark där vi ska shoppa mycket!
Ska försöka hitta ett par till sommarklackaskor och ännu en ny bikini hehe :)
Ikväll vet jag inte riktigt själv vad jag har för planer.. Depends...
Iaf ska jag packa klart allt jag behöver med och sånt, för vi åker redan klockan halv 8. Måste stiga upp 6 tiden då för att hinna, om inte tidigare!

Boring.

Vilken färg har dina skor? - svart/vita 
Hur många sms har du skickat med din telefon? ingen aning...
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - telefonabonemangs nr
Vem kysste du senast? - pojkvännen 
Vem kramade du senast? - nån kaveri 
När såg du din bästavän senast? - i skolan 
Din favoritfilm? - 8 mile
Din favoritlåt? - många men typ apologize av Eminem, och Till I collapse av Eminem.
Bär du på en stor hemlighet just nu? -njae 
När vaknade du imorse? - halv 8
Gillar du hästar? -ehm. njää..
Har du ett turnummer? Vilket? - öuh neej.
Vem hade du velat träffa just nu? - EMINEM!
Vilket är det bästa året hittils? - kanske detta år?
Är du kär? - Juu
Är du en rökare? -fuck noo
Föredrar du snus eller rökning? - inget.
Vad heter du i mellannamn? - Cecilia
Ditt favoritband? - kanske far east movement
Var bor du? - Vöyrissä
Vem ringde dig senast? - Mamma
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? äumm... bild på mig & pojkvännen...
Vad vill du jobba/jobbar som? - brottsutredare!
Var är dina syskon just nu? - i smedsby 
Senasta kändisen du såg? - Har typ inte sett nån "rikti" kändis , men i sommar blir det att se snoop dogg!
Favoritkändis? - EMINEM!!! ALWAYS!!!


När grät du senast? - minns inte...
Är du vig? - naj
Använder du hårspray? - sometimes
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - är i ett förhållande nu, och älskar det!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nej förfan bara idioter som e de ju! 
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande!
Vill du gifta dig i framtiden? - joo men de e länge tills det blir av..
Vilken vän vet mest om dig? - Amanda..

Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - jao

Vem skrev åt dig på Facebook senast? pojkvänneeen

Vill du bli modell? - no fuck that shit.
Din bästa tjejkompis? -AMANDA!
Bästa killkompis? -Har många, men tuup David, Elias & Robin 
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? aa, ganska många, Eminem, Enrique, Justin ....
Vad ska du göra i sommar? Umgås med kaverina/pojkvännen , simma, sola, resa...
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? naah.
Snyggaste kändisen? - Finns så många, Men en favorit är Enrique Iglesias!
Vart vill du resa innan du dör? Eminem konsert!

the best! :love:

Before I die

←En sak jag måste göra!!!
we:love:it

gaaah.

faan viklen dag säger jag bara! har läst på hissa&rella och fixat klart uppsatsen i flera timmar , gaah nu orkar jag inte mer! Slänger böckerna i golvet nu och går och tar en dusch ! :)
Sötis Nanoq får stå för bilden idag!

Beställt!

Bilderna är från bubblerooms hemsida!
Detta blir min skolavslutningsklänning! Hade egentligen tänkt ha nån ljus färg tex vit men hittade ingen klänning i Vasa . Och så ville jag ha denna så gärna! ;) Vet inte om det passar med svart klänning till skolavslutningen, men älskar denhär klänningen ! Kärlek vid första ögonkastet!

Sleep is my drug,bed is my dealer,alarm is the cops, and school is the jail.

Kom hem klockan halv elva tiden å sedan det har jag bara nördat fb och chattat. Hade en helt ok kul kväll!
Är ganska hungrig så ska ta och laga ett paket nudlar snart, och se nått x-files avsnitt! Imorgon ska jag inte göra nått spc, bara öva till ett hissa prov + skriva klart en uppsats och träffa älsklingen ! :love:


YOLO

Ledigt från skolan idag då! aika najs! Johanna kom just hit och nu sitter vi bara å n0lifar ... Blir väl att sitta hemma och laga uppsats idag också, men på kvällen åker jag kanske och hälsar på pojkvännen!♥
Fick hem massa kläder igår, men hittade ingen avslutningsklänning! :( Blir väl att beställa hem nån och hoppas att den kommer hem före avslutningen!

Stan next!

Slutade klockan 2 idag, cyklade hem efter det och nu har jag typ inte gjort nått. Snart blir det att åka till stan och shoppa ;) Och sen ikväll sover Amanda kanske hit !

-


This is not a drive by

Kom just hem från johannas, var där med 2 andra. Skulle egentligen träffa pojkvännen idag men det blev inget så träffar han först  på torsdag istället. Men Imorgon blir det shopping iaf, WIHOOO! Jävlar vad jag är shoppingsugen! :) Måste hitta en skolavslutnings klänning + annat smått. Ska också köpa 5 säsongen av the x-files, bara måste ha! Ska snart ta och läsa lite till engelska provet, och efter det kanske se på nån film eller tala med älsklingen !♥ Har typ inget intressant att skriva om så får väl höras imrn!

When people hate on you, it's because you've got something they want

Kändes som att skolan gick ganska snabbt över idag, Direkt efter det for jag på tjejkväll till ellis med Vicki,Elli,Ama och Wilma. Åt glass,pratade, lyssnade på musik och tjillade. Nu just sitter jag bara och nördar fb chatten och lyssnar på musik, en del av kvällen går väl åt att läsa till engelska provet. Senare kanske det blir att se nån av de nya filmerna jag köpt. Hörs!

13052012

Har haft en riktigt kul dag med Johanna idag! Fotograferade mycket och for till city och åt glass, sommarfeelis yees! Kvällen har jag spenderat med älsklingen! :love: Grattis till mamma på morsdagen!
Ska snart gå och läsa en bok jag måste ha läst ut denhär veckan, jobbigt! Sedan blir det väl att ta natten!
Good night!

weheartit


:love:

.
:love:

.....

:D


:)

hej alla! Kom hem för en stund sedan, har haft en riktigt bra kväll! Var och åt till Apachino , for till grannasberget , varit och kollat på fotis träning ft. sötisen!♥  När jag kom hem var det bara att börja läsa till modde förhöret som vi har imorgon, men läste det bara 1 varv haha :3 Nu lyssnar jag bara på musik&chattar :) och efter en stund blir det att "ta natten" :D

Ett paket hem till mig...

+ en klänning jag ännu inte lyckats fotografera! :D

love :love:

:love::love::love::love::love:

I don't wanna miss a thing

hahah sötis Chloe ♥ efter att ha tagit ett vårdopp på villan!↑
har inte bloggat sedan i måndagst, menhar seriöst int haft tid och inte ork... Men ska försöka bättra mig!
Just nu så lyssnar jag bara på musik och annars gör jag inte så mycket. Vaknade ca. 11 idag , gick och sovde typ 12 igår, för att jag var jättetrött. Syrran och jag ska väl snart ut och göra nånting....  fast det e ju ganska skit väder ute, men får stå ut med det!

RSS 2.0