Valborgsafton


Sitter hos mommo just nu och n0lifar & lyssnar på musik & pratar på skype. Idag har jag inte gjort mycket, mest varit på datorn och valt vad jag ska ha för kläder på mig till första majtorget imorgon, Åker dit med David & Linus, blir kul!

Dagens heting !

När jag var yngre var jag ett riktigt stort jb fan, sen slutade jag lyssna på hans musik och tyckte inte att han var lika snygg längre.
Men nu har han ju blivit riktigt het!
jaa... tänkte lägga några  bilder på justin som han såg ut förr och som han ser ut nu , bara för skojjs skull för att se hur han förändrats!
förr:
liten&oskyldig
Nu:
Justin har blivit en riktig "badboy",  rawwrr, kom till mig *-* :D :love:

I look into your eyes, and I see forever. :love:

tjena! Ett tag sedan jag bloggade ordentligt,så tänkte ta itu med det nu!
Har just varit till butiken med mamma behövde lite nya saker till skolan och sånt. Just nu håller jag på laddar ner en film det blir att se ikväll, American pie 2! har sett alla andra, men tror faktiskt inte att jag sett tvåan, så tyckte att det kanske var dags att se den nu,right? :D Så om typ en timme blir det att se på den och äta nudlar namm! Imorgon blir det tropiclandia ft. Vicki,Amanda, och Ellinor för min del! blir riktigt kul! Ska äta där också efter att vi varit och simmat, och efter det åker vi till Vickis och tillbringar kvällen och natten där, blir awesome!:thumbup: :)

Love is like heaven but it hurts like hell

we:love:it

:love:



Maybe I'm addicted, I'm out of control, but you're the drug that keeps me from dying.



I want you...

 
kom hem från skolan för en timme sedan, har bara suttit och lyssnat på musik sedan det. Blev ju överlycklig då det var ca. 15+ grader idag ute! Äntligen! :D Ska snart gå ut och gå en stund med Chloe , och efter det bara chilla! Senare ikväll är jag inte riktigt sekär ännu på vad jag ska göra. Hörs!

love from we:love:it






















feeling better

Känner mig lite bättre nu, blir nog sekärt skola imorgon, hoppas på att bli frisk, vill ju inte vara sjuk , spc inte på helgen! Imorgon, om jag är frisk, åker jag och Amanda och köper godis efter skolan och efter det blir det film! Senare på kvällen åker jag till pappas och tillbringar helgen där med syrran.
Nu ska jag snart börja se på någon random film, hörs!
Chloe♥

Farväl picknik!

hörde att  Picknik skulle stängas idag så tänkte ta ett sista farväl och redigerade den sista bilden jag någonsin kommer redigera där! :(

sjuk

hops. märkte att jag inte bloggat sedan i söndags, tog en liten blogg paus , som ni kanske märkte.
Är hemma från skolan idag p.g.a att jag mår dåligt :thumbdown: Men tror/hoppas att jag är frisk imrn!
Idag går väl åt att öva till reliogns provet och titta film och mysa med chloe :)

chill söndag

Idag började jag dagen med en joggingtur, efter det for jag till mommos och åt mat. Nu på kvällen har hon varit hit på besök. Strax blir det att se nått avsnitt av the x-files! :) bästa serien enligt mig!
we♥it

bio next!


ni för nöja er med ett skit dåligt webcam bild ._. man blir ju typ fläckig i min webcam?
Drar iväg på bio om en stund, filmen börjar halv nio . Jag, Amanda och David ska se den nya American pie filmen :thumbup:  kulkul! kommer hem ca. 11 tiden. Då blir det väl bara chill och skype! Idag har jag inte nåstan gjort någonting, bara väntat på kvällen! Men ska gå och fixa mig klart nu så hejdå! C YA!

Shopping!

Hejsan! Blev inget bloggande igår , hade jätte huvudvärk + att jag måste öva jätte myckettill matteprovet, inte lätt då man har huvudvärk you know :/ Idag nån timme efter skolan for jag till Stan och shoppade med mamma! Fick hem ganska mycket, tack mamma som betalade!♥ Resten av kvällen går åt att se film och chilla!

Dance and love

Idag var jag till davids med robin, spelade lite och sånt. Har matteprovpå fredag, men shit har inte orkat öva ännu, är jätte jätte trött!hela  Torsdagen går väl åt att läsa på matteprovet Yeah.
Resten av kvällen ska jag väl se på nått arkiv x avsnitt med mamma och prata på skype med Robin.

så fin

älskar sångtexten , hur kan man skriva så fint? :') :love:

Monday

Hei.
Idag har jag tråkat  som vanligt på måndagar ._. därför är alltid bloggningen tråkigare på måndagar har inget  att skriva om heheh ... Men en bra sak är ju att vara ledig idag ! men då blir det jobbigt istället imorgon då man måste upp till skolan, faak. Resten av kvällen går väl åt att ta det lungt och kanske gå ut och fotografera, och senare se film!

fotografering med jojjo


Jojjo fotade bilder på mig idag, ovan syns 5 av bilderna↑

faak.

Allt känns helt värdelöst idag så har egentligen inte något att skriva om... For till pappas för nån timme sen och är här nu med syrran. Ikväll blir det väl chill och Mw3 ft. skype.
Igår sov Amanda hos mig , hade jävligt kul! blev inte så mycke sömn haha! Så är lite trött idag men ska försöka hålla mig vaken :)
Ska spela lite cod nu så hörs later!

3 av våra små valpar


svar på kommentar

Anonym om 3 toppar och 2 nagellack:
Snyggt!:) var har du köpt detförsta linnet och det sista nätlinnet??:)

svar: tack! det första är från Ginatricot och det sista är från Cubus :)

:love:



scream it out to the world

Dagens humör↑

Idag har jag övat till bige provet som vi har imorgon, ska öva lite mer snart, och laga klart läxorna, har inte gjort det ännu. Ikväll har jag och david chillat och sett på film, och efter att han for hem har jag pratat med folk på skype. Och det är ju förresten 1:a april idag, har ni lurat någon? själv har jag faktiskt inte lurat en enda person. Är inte riktigt bar på sånt haha :)

RSS 2.0