Dag 3- Typ killar jag faller för...

Insidan och utsidan är båda ganska viktiga, inte behöver ju killen se ut som en modell förståss men klart man vill ha nån söt eller snygg (:

utseendemässigt så faller jag för killar med bruna ögon :3 och mörkt hår e också min favorit...
Bra humor, och en glad kille är ju så klart något man vill ha(: men också omtänksam, och romantisk är också en bra bonus!(;


en av dom snyggaste ;)

The way you kissed, was so misleading...I really thought that you would stay.

Ska se på tv nu, tar natten sen (;
Har varit med Johanna idag, hon sov över här igår, hade kul kväll! (; Såg film och nördade dator&chips!
Var på Norvalla idag en stund, när jag kom hem försökte jag ladda ner Call of duty black ops, Men fick det inte att fungera :// Men blir väl skola imorgon är skittrött skulle hellre ligga hemma och sova hela dagen.



Pictures from Friday

som sagt....Bilder från halloween/tjejkvällen hos ellis!





'
Amanda (:




IDOL....



'





Förberedelser inför Anden i glaset (;

Hade en jätte kul kväll med bästa cheyerna i fredast (; På kvällen sov jag hos Ronjas (;


Dag 2 - om min familj.

I min familj finns min halvsyster johanna och min halvbror Jani och min mamma och pappa.
Mina föräldrar är skillda, jag bor mest vid min mamma, far ungerfär till pappa varannan helg där jag också träffar min syrra!(:


Kära mamma♥


Ronja gästbloggar

Heej ! Sandra är hos mig just nu, och vi har varit på tjejkväll till Elli :).
Nu har vi chattat med en på facebook, och sett lite på idol.. Men, men.. Besök gärna min blogg på: www.http://lifebykojja.blogg.se :) !


Dag 1

Dag 1 – Presentation av mig själv + bild

Jag heter Sandra Kannasto,12 år bor I finland med min mamma i en lägenhet.
Har 2 syskon som heter Johanna och Jani, och mina bästa vänner heter Amanda,Ronja, Johanna och Rashid (:
På fritiden är jag med komipsar, simmar ofta och lever ett helt normalt liv (:'


Hahha

dagar

Dag 1 – Presentation av mig själv + bild

Dag 2 – Om min familj

Dag 3 – typ killar jag faller för
Dag 4 – Några bilder på mig när jag var liten
Dag 5 – 3 webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – 3 saker jag vill förändra med mig själv
Dag 8 – En nytagen bild + Tio fakta om mig själv
Dag 9 – Bloggar jag läser
Dag 10 – Min kamera
Dag 11 – Mina hobby’s
Dag 12 – Favorit årstid, varför?
Dag 13 – Mina husdjur
Dag 14 – Mina syskon
Dag 15 – Ett foto jag är nöjd med
Dag 16 – Mina Smeknamn
Dag 17 – En vän som alltid ställer upp
Dag 18 – Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 19 – Någon som jag gillat under 2011
Dag 20 – Den person jag senaste fick sms av.

I'll remember you.



Blev förälskad i denhe låten.♥

Amigo!

Åker till Amigo ikväll med Ronja och vicki! :D Amigo e i oravais så de blir en liten bit å kör.
Amigo är typ som ett ungdoms ställ där man får va me kompisan å sånde stuffs (;


I'm sorry.

'
For till Ronja och övade med henne till biologi provet efter skolan (:
Sedan har jag bara varit till centrum en sväng och tjillat resten av kvällen (;
Ska gå läsa lite snart å sedan blir de å sova.

5 euro!

Här e 5 euros jeansen jag köpte från Jimm&Jill!





skitdålig bilder, men helt ärligt fick jag ingen braa bild...



I want you.I want you to want me .



Han gjorde mig glad och visade mig vad lycka innebär, att ha någon nära att bli älskad såhär.
Han fick mig börja tro att äkta kärlek kanske fanns,
 men jag kan inte hitta den, den måste va' någon
annan stans.
Kommer jag någonsin att kunna tro på kärleken igen?
Eller kommer du föralltid bara vara min vän?
Jag undrar hur det varit ifall det blivit du och jag.
Jag skulle hålla om dig och aldrig släppa mitt tag.
Behandla dig som pojken du förtjänar att vara,
jag har en kärlek till dig som inte är besvarad.
Jag tänker hela tiden på drömmen om oss två,
Vi åker till ett land där ingen kan se på.
Vi skrattar och leker och har det underbart,
där solen lyser hela tiden och himmelen är klar.
Vill du följa med på resan med mig, då åker vi
direkt vill bara dela den med dig.

Det var som en saga, för bra för att vara sann.
Vill se dig i ögonen och hålla i din hand.
Känna dina armar och smeka ditt hår,
kanske svårt att ta åt sig men hoppas du förstår.
Jag skulle göra allt för dig, för att få dig att må bra,
för att se dig le, skratta och va' glad.
Att ha din kropp imot min i en underbar kram,
betyder mer en du anar, tänker på dig varje dag.
Just när jag var glad och höll på att bli kär
så blev allting bara fel, och du vet vem du är.
Det är ingens fel att det blev som det blev,
speciellt inte ditt men mitt hjärta bara sved.
De är väl dags att lämna plats åt någon
annan som gillar dig, den andra flickan¨
som betyder mycket mer än mig.¨
Det är väl dags att gå vidare,
jag är ju ganska ung,
men glöm aldrig bort att du
är bara min kung.

Försöker att kontrollera min smärta,
försöker att va glad men det känns i mitt hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet tagit slut,
Hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut.


låt: Sofijah-försöker.


I Just died in your arms.

kom hem för en stund seda, har varit och simmat med johanna, Rashid, och stas.
for hem från syrran idag kl halv 12, mamma och jag for till vasa då och ät pizza, nammm!
ska gå och se på the x-files på tv nu med mamma och äta nått. Hörs väl mer imorgon då!


ganska gammal suddig bild på johanna och tiiti (:


Vaasa idag då

Blir vaasa idag då, men ska inte handla nå kläder eller sånt.  Har slösat så mkt denhär senaste tiden så :P
Ja, Johanna har ju sovit här inatt också hon kmr med till vasa(:


haha gammal random bild från oss från vasa i vintras (;

"Cause I'm in love with you. That's all."

Bjuder på lite text bilder som jag har lagat (:











Trååk på höög nivå!

Jahass... sitter här ensam hemma och tråkar. Ingen hade tid att hitta på tågot ikväll :/ Blir väl kanske Norvalla ensam ikväll dådå(:
ska bara chilla och nörda datooorn nuuh!










Vill ti hande choklad butiken igeen >.<

If you where happy before you knew someone, you can be happy after they're gone.


I told myself I won't miss you, but I remember what it feels like beside you.

Tjsheena :)
Har just varit i duschen, skall börja fixa mig snart, och sedan åka ner till centrum och köpa vårrullar.
Hade jätte kul dag I stan igår med Amanda!♥ Och filmen vi såg var jätte bra! rekommenderar!  fick hem lite smått också kan lägga upp en bilder kanske senare idag eller imorgon. Idag ska kanske johanna komma hit och sova här, kanske man far ut lite ikvälll då? (;


gammal bild från Tammerfors......

Hell yeah!

Tjenis! Blir Vasa med Amanda snart då !ska shoppa lite först, och sedan blir det bio klockan 5, och sedan shopping again (; Möter kanske några andra pojkkompisar där också (:
Sedan blire sskräckis ft. Amanda på kvällen också (;




I'm stupid in love.


When life gives you a hundred reason to cry, show life that you have a thousands reasons to smile.

Har övat till proven som vi har imorgon, for sedan till Norvalla med Amanda, träffade 2 andra kompisar där också. Hade det shieet kul där (; Och imorgon blir det bio och shopping till vasa med amanda (: Ska se filmen friends with benefits. Ska försöka hitta ett par leggings också.
Men aja anyway här kmr lite bilder från Norvalla...








Amanda (:




I believed in love because of you.

 Ska gå ock läsa till ett prov och ett förhör snart. skulle egentligen inte orka, e shieet trött idaag :/
Men blir kanske Norvalla ikv då med Amanda, ska försöka komma ihåg kameran så ni kanske får se några bilder (;




Summer 2011

Saknar sommaren lite nu när det är så grått å regnit här... Någon som håller med? Jag hade iaf en jätte bra sommar! (:
Bjuder på lite pics från sommaren :



























Hände mkt bra under sommaren (; Saknar verkligen sommaren!







Städning på g

Håller på att städa rummet+klädskåpet hoppas på ett riktigt fint resultat då jag är klar (;

Och vad får jag tillbaka, en tom svart blick, att jag inte var värd något var orden som jag fick

Har just kommit hem från centrum, träffade två kompisar där så stannade och talade med dem en stund (:
Ska se ett avsnitt av the x-files snart och sedan blir det att ta natten, blir skönt då man int ha sovi så mkt dom här senaste nätterna (:

Puss&hej!♥


Min sötis chloe (:

Nog lyckas jag alltid...

Nog lyckas jag alltid... Slog i pannan i bildörrens kant imorse, jag märkte först inte att det började blöda men sedan märkte jag då blodet började rinna. Fick ett ganska djupt "sår" eller vad man ska kalla det, så jag fick åka till Hälsovårdscentralen, trodde först inte att de skulle måsta sy det men dom sa att det blir bättre om dom syr...
Det kändes inte alls då dom sydde men aauch vad sjukt det tog att få bedövning :/   Igår slog jag också i pannan i bildörren men fick bara en bula då, så nu har jag ett "plåster" på en ögonbrynet och en bula på det andra. Ser ut som att jag skulle ha varit med i slagsmål eller nått haha (:


Plåster på ögonbrynet hehe snyggt ;P

I want to be a part of your life

håller på att fixa mig till skolan nu så blir bara ett snabbt inlägg... Men hörs senare idag då! (:


Life goes on

You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you're got and remember what you had...Always forgive but never forget, learn from your mistakes but never regret, people change, things go wrong, just remember life goes on ...


The x-files

Mamma har köpt hem  24 avsnitt av tv- serien the x-files, så vi ska gå och se nått avsnitt snart (:
Kom hem från Norvalla för en stund sedan, hade en riktigt galen kväll med Johanna där haha (:
Känns som att jag inte orkar med skolan imorgon är riktigt trött har inte sovit så mycket dom här senaste nätterna :/ Får hoppas att man e piggare imorgon.


Too tired to do anything, too awake to sleep.

Sitter här med Amanda och kollar på lite youtube klipp och chillar (: Har fått en bula i pannan, siir int så jätte fint ut, precis. slo huvudet i bildörrens kant, auch ;<    Blir väl norvalla en stund på kvällen sedan då...


Weheartit


Ny vinterjacka!

Fick hem en ny vinterjacka idag på posten! (: riktigt najs!




Från Ellos, 110 euro

I'm tired of everything.

Ska väl äta nå å sedan börja gå och läsa är jätte trött idag så, kanske inte så konsitgt då ja somna nå över klockan 4 igår hehe. Har varit vid Norvalla ikväll me jojjo, johanna och Tiiti, kom hem därifrån för en stund sedan (:


fuck everything.

Nytt

Tänkte visa lite nytt som jag har köpt för några dagar sedan (:

Vanlig röd topp från h&m 4,95 euro



Skor från ellos 55 euro

Remember me? I once meant everything for you.

Håller på att fixa lite mat och bloggar på samma gång feat. Jojjo !
Hade gäster här igår som sjöng karaoke och festade medan Jojjo och jag såg film och åt choklad :3
Idag blir det läxc göras för jojjos å min del, på kvällen blir det väl att fa ti Norvalla och fjantta oss på gymmet (;




Pappas valp (;

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0