Testinlägg

har inte funkat att blogga men testar nu.

it's hard to love someone who doesn't love you back.


bjuder på en webcam bild från idag.

mamma hämtar mej snart, har bråttom ska bädda sängen och städa lite nu, så hörs senare!

Tillbaks!

tjenis! har int funkat att blogga på min blogg förren nu!? konstigt. Men anyway nuu är jag tillbaks på bloggen!
har varit hos pappa i helgen med min syrra, har mest varit en chill helg (: Var till centrum igår men mötte inge intressant folk så for hem ganska snabbt. Idag är det ju farsdag så har grattat pappa på farsdagen! 
Åker hem från pappas klockan 6 tiden, då kanske det blir att vara med Amanda, ska fösöka hitta på något kul vi kan göra då, då det är söndag,...

Imorgon  blir det skola, har inte alls ork att gå till skolan, är seriöst helt trött på allt skit just nu.

we♥it


I'm looking on a picture in my hand, trying my best to understand.

i fredast sov sötisen Amanda hos mej :D hade det kul fast jag hade huvudvärk på kvällen :/ men det gick om sedan... Nördade spelet plants vs zombies hahah ^^' och såg på skräckfilmen vacancy ,riktigt bra film! och  kul kväll hade vi iaf! Idag har jag varit med ronja, och david&jonatan kom hit en stund också (:






Torstaina

HEII.
idag har linus, david, robin och amanda och eddie varit hos mej, vi har chillat framför datorn och fjannttat oss så ha haft det kiva noo (: Linus försökte ladda ner Call of duty blaco ops åt mej också men vi fick det inte riktigt att fungera :// Men nåjaah, imrogon e de äntligen fredag, blir jätte härligt med helg! Amanda ska kanske sova över här imorgon, och kanske far vi till Linus på filmkväll också (;

-



Chill i oravais skitotek


Ha chillat i oravais ikväll med en massa folk. Kiva kväll!kom hem där vid 9 tiden. Ska gå se lite av the x-files å sedan blir det att läsa min deckare och sedan att ta natten! Hörs mer imrn!


RSS 2.0