I'm lost without you.

Var och åt pizza till Apachino idag, gottgott!
Efter det for jag ut till city och träffade Lucas , sen kom han hit till mig och vi spelade lite Mw3.
Nu har jag pratat och spelat mw3 i flera timmar så nu är det dags att göra nått annat och gå och se film.
Kom just på att vi har bige prov på måndag , och har helt glömt bort att ööva idag heheheh.yeey :thumbup:

....:love:....

Kom hemm från robbs vid halv fem tiden, sedan det har jag suttit och pratat på skype och sånt...
Ska snart gå och äta nåt och sedan drar jag till davids !
HAHA :)

Sitter hos Ronja :D

Tjaba! Sitter hos Ronja just nu och över till musik provet vi har imorgon. Hehe försöker lära mig meen det går inte så bra haha :D Men nu ska vi läsa vidare och hoppas att det går bra imorgon ! c ya!
We:love:it

puppy.

fotade alex, en av våra 6 valpar! söt va? :)

Om du var här :love:

Efter skolan kom amanda hit, var ute och gick en stund och sedan satt vi på datorn och lyssnade på musik och såna stuffs.  For senare på kvällen och simmade med b.la david,robin,amanda,oliwer,björn. var kul! ska gå fixa klart läxorna nu och sedan se på tv, och efter det söka mig till säng. Btw ni kom väl ihåg att ställa om klockorna i söndags? :) Imorgon ska jag väl david komma hit eller jag till hans, så blir väl en vanlig chill dag imorgon,hörs mer då!

sometimes you have to give up on people. not because you don't care anymore, but because they don't.

jepp.

3 toppar och 2 nagellack

'
funkar inte att ladda upp den sista bilden?... Men köpte i alla fall en bandeau också!
vart stan denhär fredagen också, köpte det på bilderna ovan! ↑

Lördag

Igår blev det filmkväll med chips&choklad ft. jojjo, Gött! :)
idag har vi inte gjort mycket, var till centrum ut och cyklade men det var så fans kallt så for hem till mig och värmde oss en stund. ikväll ska vi väl se nån film och nörda på datorn. Borde ocså öva på ett förhör jag har på måndag, men gaah jag orkar inte!

who do you think u are?

haJ! Kom hem från skolan fö en stund sedan, chillar och lyssnar på musik nu bara... Senare ikväll funderade jag på  att fara och åka slalom med Amanda :) Dom stänger ändå backarna snart så borde passa på så länge man kan. Igår var jag till oravais träffade en massa kompisar där, hade jäkligt kul!
Och imorgon är det ju äntligen FREDAG! Nån annan än jag som bara läängtar? 

I always have this fear that u one day gonna discover that I'm not that great u once thought I was.


Sitter och pratar på skype just nu, suprise,suprise!  ska snart se filmen A walk to remember, har sett den förr men blir att se den igen! :) Idag kom amanda hit efter skolan, vi chillade mest och sånt^^ Har inget att skriva nu egentligen så ska gå nu !see ya!

If this sky is falling, take my hand and hold it.

julia efter att ha tagit ett litet vinterdopp på villan hihi sötis! :)
Vart ju inte till så mycket bloggande igår, sov hos mormor då, hade mys med dator och godis  och skype :D
Idag var johanna hit några timmar vi gjorde inte så mycket, chillade och jag lagade läxor eftersom jag hade ett berg av läxor tills imorgon,yeah... Klockan halv sju for jag till davids, vi spelade MW3 och sånt. For hem därifrån vid niotiden. Nu ska jag snart äta en pizza och chilla på skype,är seriously en skype nörd hihi :)

nytt

Var ju till stan i fredags,så tänkte visa vad jag köpte :)
jeans från ginatricot ( bilden är tagen från deras hemsida)
läppglans från ginatricot
film

sötsötsöt

:love:

:love:

I won't let you go baby :love:

skype

sitter här hemma nu och pratar med trevligt folk på skype :) Var ju som sagt till ellis idag och efter det har jag inte gjort så mycket.

Hos ellis!

Hej ! Sitter hos ellis nu, for hit direkt efter skolan. Åker hem om en stund men tills dess ska vi bara chilla och ta det lungt! Skriver mer ikväll! Hörs!

We:love:it


:D

aww sötis !♥
Tjena! Kunde ju inte blogga igår som ni kanske märkte, hade ju migrän så... Men som tur var så bloggade ju syrran åt mig! Tack jojjo! :D
Idag efter skolan for jag direkt till davids vi spelade MW3 på xbox 360 och pratade med lite folk på skype och chillade. Kom hem därifrån för en stund sedan. Snart ska jag gå äta nått och efter det blir det att fixa läxorna, och sedan gå ut en sväng med chloe! Annars ikväll vet jag inte vad jag ska göra... Men bloggar mer senare ikväll, så hörs!

www.jojjoslife.webblogg.se


Hejsan! Sandra har migrän, så jag ska blogga åt henne :)

I heljen har jag varit på cup till seinäjoki, kom hem med brons så är nöjd!
Måndag idag IGEN då. Gick och sova halv2 igår hehe.. så har både haft huvudvärk och varit trött.
For på träning efter skolan med buss, och har just duschat. Ska prata med basse sötis nu!
Sandra bloggar säkert imoron! hejdå sötisar :)

Kiss me like there's no tomorrow

ska snart gå och se på tv, och efter det blir det sängdags är så trött ju.
Har varit och simmat med några kompisar ikväll, och kollade lite på film och åt mat från vörå grillen då jag kom hem. mysigt!

Always

Har just vaknat, ska snart försöka orka gå och ta en dusch. Sedan blir det att öva till matteprovet, som tur är det ganska enkelt så behöver ju inte öva så himla mycket då!:thumbup:
Senare idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske  åker och simmar ikväll? Ska i alla fall ut idag då det är så awesome  väder !

Mina 5 favoriter

Mina fem favorit ringar!

Forever alone

rubriken säger allt! ↑ Blir väl att nörda skype och MW3 ikväll för att ingen av mina vänner har tid att göra något kul ikväll.. Känns som att jag är forever alone heheh. Men har ju förstås datorn så kanske jag överlever? hihi :D
For i alla fall till johanna typ en timme idag, men kunde inte vara så länge för hon skulle bort, så blev inget bakande för min del, så mamma bakade istället. Men viktigaste är ju att man får äta bakelserna, right? ;)
haha looooove :love:

I need summer. now

Har just varit ute och fotograferat, fick så himla många bilder så visar inte alla idag haha!
Snart ska jag äta kina mat , och sedan blir det bakning!

Sometimes, I wish I could read your mind . Then i wonder, if I could handle the truth


Ingen blogglust.

har ju inte blivit mycket till bloggande demhär senaste dagarna, men seriöst, har ingen , Ingen som helst lust att blogga just nu vet inte riktigt varför. Vill bara ta det lungt nu just. men anyway så ska jag nog försöka börja blogga bättre från och med imorgon! Jag lovar!

Nya smycken


-

weheartit.com...

I love you

-arkivbild-

Vaknade klockan halvelva, somnade något över tre igår, så är trött idag med. Just nu pratar jag på skype, och gosar med chloe. Ska snart äta mat och sedan ikväll fara  och simma.

It's amazing how you can speak right to my heart.

SItter , eller rättare sagt ligger i sängen och bloggar, och vägrar stiga upp hehe , är skittrött ju!
Var uppe ganska sent igår och såg film med syrran och pratade läänge på skype ;) Så gick väl och sova vid 1-2 tiden, förra året kunde jag vara uppe hur länge som helst utan att bli trött, men nepp det funkar inte längre, har blivit så jäkla trött sedan 2012 började haha :D Idag far jag hem från pappa där före fyra tiden, har ingen aning vad jag hittar på sedan, ska väl kanske försöka hitta pånågot att göra. Och stannar hos mommo över natten sedan, tar ju självklart med datorn då, så blir väl mer uppdatering senare!

what are words


friday!

har inte orkat fixa mig idag, kanskw syns på bilden ovan heheh ↑
Åkte till pappas vid ett tiden idag, var ju som sagt till seinäjoki och shoppade heela dagen igår  med johanna, fick hem lite smått  till både mig och Chloe.  Visar senare, kanske imorgon, hann inte igår p.g.a av huvudvärk då vi kom hem... Men såg i alla fall på en film jag hade köpt i seinäjoki, riktigt bra var den.
Nu ska jag och syrran  väl städa rummet snart och chilla!

Seinäjoki next

Har inte blivit till så mkt bloggande domhär dagarna, hade en heldag i stan igår med johanna, och idag blir det ännu mera shopping i seinäjoki! bloggar mera ikväll, kan visa upp vad jag köpt då. Nu ska jag ta en dusch och sedan fixa mig klart innan vi far. Och när vi kmr hem sover johanna överhär och dåblir det sekärt att sepå film och sånt chillas! :D

RSS 2.0