3 bilder från dom senaste dagarna

Lite damp i dom förra inläggen, men så är det ju ibland.. 
For till bergö på torsdag, och for därifrån idag, saknar min älskling Roger så himla mycke. ♥
var med då Roger och Pepe var ut och fiskade igår, på kvällen for vi till baren, och ut och körde en stund, sedan for vi hem och myste framför en serie (: Och idag har vi varit ut och gått på isen med 2 av hans hundar.
Tänkte visa 3 bilder från de senaste dagarna torsdag-lörda , så här har ni (: 
På torsdag körde mamma mig till stan där golle å hans pappa hämtade mj, men först for mamma och jag ut och åt på restaurang, beställde hummerfylld lax och mos, gott var det!
 
Idag på isen (:
 
 
 

Jag duger inte till nånting vad jag än gör.

Fuck allting sejr jag bara. så himla trött på allt . vill bara sova och aldrig vakna, gah vilken dag. 
Kmr aldrig glömma så inget hjälper.  

Det finns alltid där.

FUCK YOU

 
Minst sagt passande collage ja laga av weheartit biiildeer, elä va man nu ska seij!!!!!!! :)

jou

Fyfan vilkendag säger jag bara.. Nåja hemma nu iaf, påsklov efter imorgon så skönt är ju det. Var på zumba igår,och gymmet i måndast.. Annars har jag inget att säga om veckan. Idag blir det nog bara en chill dag.Imorgon åker jag till stan me mamma, och sedan till älskling och stannar där tills lördag.

Skoterköras

( ni kan ju ignorera dendär 100-år gamla hjälmen ja har på , tack (: 
 
Varit ut med skotern och kört lite just. Var så himla fint ute! Får så vårkänslor, men vill ha sommar nu!
Söndag idag då, tråkit med skola imorgon men skönt att slippa åka dit på fredag och måndag iaf då vi har påsklov (: Ska väl om en stund börja packa ihop och åka hem från pappa, när jag kommer hem blir det väl att läsa på förhör och se på film. 

true

weheartit.com
 
 

Chill fredag

nån dag gammal bild på Chloe som jag glömde lägga upp (: söt tröja va ? ;)
 
Har åkt till pappas nu, ska ju vara här i heljen så. Ikväll blir det väl att se på nån film och mysa, och imorgon blir det sekärt att köra snöskoter en stund och sedan kanske gymmet! Medan jag ännu var hemma tittade mamma och jag sista x-files avsnittet, usch va konstit det känns efter att ha sett klart hela serien nu. Vill ju se mer.. 
Sedan packade jag massa saker jag skulle ha med och for sedan hit. 

minnen..

 .. :( 
 
 
 
Eminem betyder så himla mycket för mig, hans musik har funnits i mitt liv enda från då jag var liten till nu. speciellt mycket betydde den då jag inte hade någon annan än musiken.. Speciellt denhär låten betyder så himla mycket så jag inte ens kan förklara.

Tisdag 19.3

laga påskmat på husa idag i skolan som ni ser på bilden, tyckte det var jätte gott faktiskt. (:
Efter skolan for jag hem och läste lite på hissa prov och klockan 6 for jag iväg på zumba. När jag kom hem blev det mest chil, städade upp lite i rummet och sånt. Och nu har mami och jag just sett klart på ett avsnitt av x-files. Ska börja gå sova snart så jag orkar upp imorgon :D
 
 

Tortillas

 
 

dear monday, fuck you

 
 
Varit ut å gått med Chloe för en stund sedan, Var så himla fint väder! Ska ta och tvätta henne nu också, behövs nog :) Faktiskt helt okej måndag(fast i rubriken låter det ju som annat men), fast skulle helst vilja ha helj nu igen, eller helst sommarlov, fast det är ju ganska länge tills..
 
hörs later!

Heelj

Javet att min uppdatering sugit, ska fösöka skärpa mig, jag lovar.
Har varit med Roger enda sedan fredag, då for vi ut till stan och hälsade på lite folk och for sedan till abc en stund och kom sedan hem nångång på natten. På lördag for vi ut och åt till apachino, och gick i bastun på kvällen.  
Idag har vi inte gjort nästan nånting, mest chillat och sånt, åså for sötisnose hem fö nån timme sedan :(
Måndag imorgon,skulle inte orka, har simmtest också. uschä.
 

2 småsaker

 
 
Köpte en parfym och ett " S " till mitt nominationarmband, bara 2 småsaker jag kom hem med men hade egentligen inte tänkt köpa nånting alls. (:

tötis

dumma fågeln på spegeln som kom ivägen :<
 
Gårdagen spenderades med älskling som sov över hos mj, han for hem ca. 8-9 tiden nu på kvällen, saknar honom redan! :( Igår for vi ut och körde till abc med johanna och andi, och sedan kom vi hem typ halv 2 på natten och fixade lite nattmat då hihi ^^
Har varit en helt underbar helj för min del! På fredag for amanda och jag till stan och åt på rax ( som ni ser på bilden ↓) och köpte 2 småsaker efter det, och åkte sedan till henne och sov där. 
 
 

Orkar inte längre med veckan..

fyfan.. Vill bara ha helj nu, är så himla trött! .ååh.
Vet inte vad jag ska ladda upp för bild, så ni får några weheartit bilder istället!
Nåja 3 dagar kvar till helj så ska fösöka överleva! Nu blir det filmmys eller något! :)
 

OMG

 
Ååååh! blev så himla glad! Detta gjorde verkligen min dag! Tack jocke!♥ Du är bäst! 
 
Fint redigerat,tackjavet (:

To be old and wise, you must first be young and stupid.

Moiii.
Har just precis kommit hem från johannas, sovde där inatt. Igårkväll kom hon och andi hit, johanna färgade mitt hår annars satt vi bara och pratade, chill, o musik och sånt :D Sedan for vi ut och körde en stund någon gång vid 1 tiden, och sedan åkte jag och johanna till henne och gick till sängs typ direkt. Skulle så gärna hitta på nånting speciellt idag då det är typ sista dagen på sportlovet man kan göra nånting. På söndag sker ju ingenting.. Ska börja fixa mig nu, och sedan åka efter en pizza, och så får vi se vad som händer på kvällen! (:
 

Umeå shopping

 
 
 

Fredagkväll

 
 
 
Har varit med johanna å andi typ hela dagen, kom just hem och ska snart laga mat, och senare kommer johanna hit och färgar mitt hår ( det behövs verkligen!) Och sedan ska väl hon, jag och andi hitta på nånting. men vet inte vad.
 
 
 
 

domhär 3 dagarna..

For till bergö i måndast och sov där 2 nätter. Supermysigt! Saknar!♥
Och på onsdag for jag hem, steg upp kl. 6 dagen efter det Och drog iväg till Sweden, umeå på shopping me mami! ;) kan säga att jag nog slösade en hel del pengar där, men helt klart värt det! Kom hem inatt klockan 12, och gick till sängs då, var så himlahimla trött!
Nu får ni bilder från sverige och båten då jag inte hunnit blogga! Tyvärr så får ni nöja er med bara telebilder!
 
Våfflor på ett cafe i sverige,så gott! ♥
 
 
åt en sånhe god räk-smörgås på kvällen på båten!
 
 
maten på båten (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

.

 

RSS 2.0