Smink jag använder

tänkte köra på ett lite annorlunda inlägg och tänkte visa smink jag använder! :)
Använder oftast inte såhär mycket smink, dethär sminket använder jag bara om jag vill sminka mig riktigt ordentligt. Har en massa annat smink också, borde snart städa och slänga bort det jag inte använder, dethär är bara några sminkprodukter av jätte många!
kör oftast på puder,brunkräm,mascara,och ögonbrynspenna  , men om jag har lite tid över (vilket jag oftast inte har :) ) så brukar jag köra på att använda dom här produkterna. 1&2 an är båda brunkrämer , så använder antingen 1an elr 2an beroende på om jag vill vara lite brunare eller inte.
 
1. är en  ganska så mörk brunkräm från maybelline, tycker mycket om den! :)
2. är en brunkräm, den är också från maybelline. 
3.ett täckstift som jag inte har någon aning vartifrån jag köpt den.
4. en mascara från Rimmel.
5. En eyeliner från H&M
6. 4 olika brunfärgade ögonskuggor från H&M
7. en ögonbrynspenna från Rimmel.
8. ett solpuder från en frida tidning, haha faktiskt det enda solpudret jag har just nu :)
9.  ett puder från Rimmel.
10. ett läppglans från H&M ( använder flera olika läppglans/läppstift beroende på dagarna , här är bara ett exempel på ett jag använder :D )
 

Not a day goes by without you on my mind

Ha just komi hem från skolan å sitter å chillar hä heim me bästa Dadde å Ama ! :) 
Tung dag i skolan så skönt att äntligen sluppi hem! Ska spela lite slender nu så hörs mer senare!

Bäst nujust!

  
 
 

hemma!

'
Kom hem från köklot för typ 2 timmar sedan. Ska snart börja städa upp lite i rummet och sedan kolla någon sräckis med mamma!
 
 
 

smile. Why ? because you can.

we♥it
 
Får bli en till weheartit bild för har inga andra bilder att lägga upp nu när jag är på villan... Ska börja åka hemåt om kanske en timme. När jag kommer hem ska jag städa upp i rummet lite, kan behövas! Har endå inga andra planer för ikväll så. Hade en riktigt bra villaavslutning igår. Gick och sovde där vid 5 tiden så är ganska trött idag, men får väl skylla mig själv haha! 
Och imorgon är det måndag igen då... 5 dagar till nästa helg! Usch då, känns som en livstid.

svar på komentar

Anonym om villaavslutning :
 
"och tala med en sötis", som du int ens har träffa din satans fitta

svar: kände helt enkelt att detta är något jag måste ta upp, för vem du nu än är så har du inte ett skit att göra med vem jag talar med å int talar med. Å förstår inte heller va he fö bra me ti kommenter sånhe saker på bloggen? Du kan ju sej de fejs mot fejs istället, så jävla fegt att gå och kommentera nått sånt å int våg sej de inrl! Å ännu fegar e de ju att du int ens sejer vem du e? Fast har no bra aningar om vem du e redan.. Å va har du me ti gör att ja talar me han egentligen? Om ja vill lär känn honom e de väl mitt val inte ditt? Å du behöver int kall mej "en satans fitta" bara för att han å jag vill lär känn varandra?  :D tahaha de så patetiskt!Vi får väl prat å träffas hu myki vi vill utan att du har nå me de ti gör! Så nästa gång du vill seij nå sånthär åt mej ,kom å seij de åt  mej påriktit! Int skriv en sånhär jävla onödig kommentar på min blogg! De e bara så lågt och fegt! Å btw om du glömt de, så är det mitt liv , inte ditt! Jag känner,träffar,pratar med vem jag vill!Gå och sköt ditt eget liv istället !Tänk på det innan du skriver något nästa gång! 

 

 


Villaavslutning

 
Sitter på en villa i köklot just nu och ska snart äta plättar! Har haft en riktigt najs kväll här, skjutit raketer och så kom johanna o. andy på besök hit också :) Om en stund ska jag se på nån film och tala med en sötis, och efter det blir det sängdags! 

Just remember, I gave a fuck when no one else did.

Tog typ en bloggpaus, som ni kanske märkte, hade så mycket att tänka på, och så kommer ju faktiskt livet före bloggen :)
Har iaf kommit hem från skolan för en stund sedan, kändes som skolan aldrig skulle sluta men nu är det äntligen helg, och man är friiii! :D
Ikväll blir det väl att fa ut ti city o va me en massa najs folk ! Och imorgon är det villaavslutning, så tror jag spenderar kvällen på villan då.
Hahah fin webcam från då ja å robb satt å spela naa hos hans :D
 
 

najs kväll igår igen!

Hade en så himla bra kväll igår också! Emelie sov här, var ut åpå me en massa folk på natten, kom hem typ 3, hade så jäkla kul! :D En riktigt lyckad kväll igår med! Bästa helgen på länge!
 
Nu ska jag snart ta en dusch och sedan fixa mej och åka till robbs en stund, ikväll kanske jag far och träffar johanna nångång elr nått,  och fyfan, imorgon är det ju månda igen! ._.
får bli tumblr bild p.g.a bildbrist!
 
 

Awesome kväll igår!

 
Hade en awesome kväll igår med Emelie och några andra ! ;) Bästa kvällen på länge!
Kom fram till nykaabi typ halvelva och gick runt däär en stund, sedan mötte vi några najsa personer och fo ut å körde i nykaabi och lite överallt  med dom resten av kvällen. Kom hem typ halv 3 på natten gick och sovde typ direkt var helt slut haha! Men somsagt, bästa kvällen på länge !
 
 
 
 
 

Dr denim

 
 
fick hem ett par till av de efterlängtade svarta dr denim jeansen! Kärlek till det jeansmärket!♥
 
 
 
 

Jeffrey campbell lita spike

 
Gissa om jag är avis på min mammas skor? dock har hon ju lovat att jag kommer få låna dom ibland! ;)
 
 

~

tumblr

efter ett bad i Bubbelpoolen

kom just upp efter att ha gått i bubbelpoolen,mysigt!
 
 
 
 
Nu ska jag gå äta nått smått och sedan ta natten!
 
 
 
 
 
 
 

just because we don't talk doesn't mean I don't think about you. I'm just trying to distance myself because I know I can't have you.

bjuder på nån månad gammal webcam bild.
Vaknade klockan kvart över 1 idag, blev en riktig sovmorgon, men skönt att få sova riktigt länge nångång!
Har inga planer alls för dagen, är ganska dåligt väder därute , hade tänkt sola annars men de går ju inte nu.
Imorgon är det iaf torsdag! Vilket innebär konstens natt i vaasa! Jag ska helt klart dit! Någon av er som kommer? 
 
 

Dagens mini shopping

For till stan en sväng idag, kom bara hem med några saker men nöjd iaf :) 
 

060812

telebild från då eme å jag sov över hos amanda på hennes födelsedag för 2 dagar sedan..Hade en riktigt bra kväll då! :)
Idag har jag tillbringat dagen nån timme på stranden med johanna, simmade också, usch det var riktigt kallt.. Efter det kom amanda hit nån timme , spelade lite slender och for ut i byyn och chillade där en stund :)
Ska strax gå kolla en film och efter det blir det att gå sova direkt, är jävligt trött eftersom jag gått och sovit ungefär kl. 4 varenda natt, så förhoppningsvis blir det tidigare än det inatt !
Hörs mer imorgon , hade bäst!

-


.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

.

 
 
 
 
 

I guess I wanted you more.

 
 

förändring?

Haha sånt här är  alltid kul :) tänkte lägga in en bild som är ca. 2 år gammal och några bilder som är tagna detta år, har typ inga gamla bilder kvar, så därför får ni nöja er med bara 1.. ser ni någon förändring? :)
 
Nu:
 
 
då:
 
en liten sandra :)
 
 
 
 
 
 

Dagens

 
 
 

vaasa

 
Var till vaasa idag och kom hem med detta! Riktigt nöjd !
 
Sitter och lyssnar på musik och väntar på att johanna ska komma hit, hon stannar här över natten (: 
Blir väl att se film och sitta upp och prata (: 
 

En kväll i hällnäs och oravais

Har spenderat kvällen i hällnäs och oravais med jimmy och lucas , cyklade dit så blev ganska långt att cykla men kul hade vi iaf :) cyklade först till hällnäs, stannade där och åt en glass och chillade en stund, sedan for vi vidare till oravais, var där ca. 2 timmar. Sedan när jag kom hem åkte jag till mommos, ska sova här inatt, lyssnar bara på musik och chattar just nu ... ska väl börja ta natten om en stund, är förkyld & trött!
 
 
 
 
lite bilder från dagen, har ju äntligen fått tillbaks min älskade systemkamera!♥

RSS 2.0