Gårdagen

 
Hann inte blogga nått igår, så gör det nu istället. På dagen for mami och jag ut och åt som ni ser på bilden ovan,  så himla gott var det ! Sedan på dagen gjorde jag typ ingenting, fixade mj sedan på kvällen oh for ut med lite folk. Hade tänkt att det skulle bli sent på natten innan jag kom, men det blev lite ändrade planer typ. Så for hem redan före 12. Låg och såg på film en stund tills jag somnade.
Vet inte alls vad jag ska göra nu under dagen. På kvällen ska jag i alla fall till gymmet. Längtar så till nästa torsdag då det bär av till Umeå på shopping! ;) ska bli så himla kul!

Inköp

 
 
 
Varit vanlig chill dag idag,  for till butiken och handlade en ny foundation och ett puder på kvällen. Sedan så har jag bara tränat lite zumba och ska ta och se på en serie nu, Så hinner inte riktigt skriva nått mer just nu.
Vi hörs väl antagligen imorgon då!  :)

Fick hem på posten..

 
Mamma hade beställ hem varsin sånhär awesome tandborste åt oss, den lyser i blått, ser skitcoolt ut haha ;) 
Och så bleker den tänderna ! Blir kul att testa på efter så många bloggar har gjort reklam för den ! :)
 
Btw, stort tack för besöksrekordet idag, betyder mycket! :D

Nå ti tänk på å såntde-

 
 
 
 
Weheartit
 

skoootern

 
Kom just hem från att ha vari ut åpå lite överallt med älskling på bilden ovan↑ Jojjo som ha fotat!
Ska börja byta om till gymmet nu och äta nått smått och sedan dra iväg till gymmet!

Lördag nudå..

Saknar dj min gosnos! ♥
 
I torsdags for jag till stan och träffade roger, for till internate och chillade och myste, saknar honom så mycket!
I fredags, altså igår, åkte jag till pappas med syrran, for ut en sväng till city och köpte nått gott, och for hem och njöt av det framför datorn :D !  Idag blir det snöskoteråkning efter en stund tror jag, och på kvällen åker jag till gymmet och trääänar!
 
 

before-I-die-list

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
några nya bilder till min lista! (:
 
 

blir så glad

Tack för de fina alla-hjärtans-dag presenterna, blir så himla glad :')
 
 Ni är underbara !
 
 
 

Too many high hopes, too many dissapointments.

 
Alla hjärtans dag på torsdag då! Antagligen ska den dagen spenderas med min älskling, åker väl till stan då och ser va vi hittar på där! (:  Har ni några speciella planer för alla hjärtans dag ? :)
 
Efter skolan idag kom Amanda ti mig, chillade mest, satt och pratade och sånt. Har för ungefär en timme sedan kommit hem från zumbakurs, och ska snart ta och äta en god räksallad! Så gott när man har tränat!
Ingen aning om vad jag ska göra imorgon, förutom att läsa på fysik förhör, måste fösöka få bättre än vad jag fick i det förra..
hörs väl imorgon eller nått!

Staan

 
→ stan next!

Sov gott!

När jag kom hem från skolan gick jag nästan till sängs direkt och sov nån timme, gjorde samma sak igår med. Är så himla trött hela tiden. Resten av dagen har gått åt provläsning, zumba, och serie tittande.
.
Nu tar jag natten, gonatt!
 
 
 
 
 
 

fredagsshopping

bh, armband, bb-cream, ögonskugga, body splash.
 
På freda for jag och johanna en sväng till stan, kom hem med det som ni ser på bilderna ovan + några andra småsaker.. 
 
 
 

RSS 2.0