My feelings? Oh don't worry about those, no one else does.

Bild från tisdag före jag drog iväg på zumba! Har äntligen börjat på zumbakurs, så himla kul!(ignorera det ljusa sträcket på magen som orsakas av lampan tack! (; )
 
Fredag nudå! Kan inte ens beskriva hur skönt det är med helj! Vet inte riktigt sekärt hur min helj blir, men det lär väl visa sig.. Fyllde ju år igår, 14 nudå! Drog iväg till stan med mami och shoppade, riktigt nöjd med vad jag kom hem med ( visar upp mina födelsedags presenter och shopping lite senare! )
Ska snart iväg till mommos och äta mat och efter det fixa mj, och sedan kanske se om det finns nån som vill hitta på nått? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0