lördag-söndag

Har inte hunnit blogga något under heljen så tänkte informera er om hur min helj har varit nu! :) Bjuder också på 2 jeeteefina telebilder från heljen. (Ignorera kvaliten.)
 
Lördag:
Ca. kl 3 på lörda kom Roger och hans kaveri efter mj ti vörå , vi körde sedan till bergö, jag skulle spendera natten där med med sötis så :) På kvällen for vi ut och körde skoter till baren, var där en stund och for sedan ut och körde på isen med några av hans kompisar som också var med. Fick sedan kallt och bestämde oss för att gå in i nån av hans kompisar villa och tände en brasa och satt där och pratade i nån timme! (: Sedan körde vi tillbaks till baren igen, var där en stund och körde sedan iväg med skoter och hälsade på älskling gudfar, Kom hem något över 1 tiden, Var ganska så trött då men låg och kollade tv och myste till ungefär 4-5 tiden då vi bestämde oss för att gå och sova :)  riktigt bra kväll var det! 
 
 
Söndag: Efter att vi vaknat, fixade vi oss klart för fiske, körde sedan ut på isen för att fiska med gäddsaxar, Efter det började jag packa ihop mina väskor, och så började vi köra hemåt mot vasa, där mamma sedan hämtade upp mj, och körde vidare till vörå. Mamma och jag kört bakom nån som va helt i fyllon påväg hem, han håld på kör ner i diket flera gånger, ibland körde han upp på fel sida( alltså på den sidorna bilarna kom emot på), och vinglade helt och bromsade till ibland mittiallt så vi fick tvärbromsa, slutade med att vi fick ringa polisen och anmäla för rattfylleri, skulle ju inte ha  varit så kul med nån krock eller nått sånt. När vi kommit hem fick jag ta tag i med prov/förhör läsandet. Hade 4 föhör/prov att läsa på till nästa dag, så tungt var ju det! Men kokade lite nudlar så jag skulle få lite mer ork ! :) Senare på kvällen blev det bara film och efter det sängdags!
 
 
Och idag har varit en rätt så chill dag. Trögt i skolan som vanligt, efter att jag slutat kom johanna till mj, senare kl. halv 7 for vi till simhallen och träningssimmande, blev inget gym idag, men att träningssimma går ju också bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0