Everytime I try to fly I fall without my wings, I feel so small, I guess I need you baby.

 
 
For ut och fotograferade då jag kommit hem från skolan, en av bilderna jag fick är den ni ser ovan. ↑ 
Resten av bilderna jag fotograferade får ni antagligen å något annat inlägg.
Bara varit hemma idag med. Är helt trött, får ingen sömn på nätterna. Det bara går inte att sova när man är van att vara upp länge sedan jullovet. Imorgon efter skolan ska jag iaf träffa Amanda, och efter det blir det att åka till gymmet, kanske?
Ska snart fixa naglarna och efter det se nån film som kommer på tv med mami! :)
Ha det så bra sålänge!
 
 

Kommentarer
Postat av: INT AMANDA IAF

SKROTTBOKLO ÖRONBARN <3

Svar: pöSS Ti deij Å <3 Kom ihåg att vi ska å jeeeet imrn :D !
johanna kannasto

2013-01-09 @ 19:56:11
URL: http://xn--rkel-qoa.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0