en underbar helj med bästa personen på jorden

På fredag for jag till stan med mamma, hämtade roger som var i stan, och for sedan framåtibax till hm och köpte en sporttopp, som jag behövde. :) Sedan for vi till mäccen och åt, och efter det började vi åka hemåt mot vörå. Blev mest chillkväll på fredag. Lördagen var ganska chill på dagen, men på kvällen kom det lite folk hit, johanna, tiiti, andy och några andra. Johanna fyllde 16 på lördagen också, grattis till henne! Idag har älskling och jag varit ut och gått med en av mina hundar. Senare på kvällen började jag känna mig sjuk.. :( testade meta feber och så visade det sig att jag blivit sjuk. Tur att man hade sötnos som tog hand om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0