T.G.I.F

Min statistik har sjunkigt riktigt ordentligt, inte så konstigt eftersom jag bloggar så sällan. Måste ta och skärpa mej eller stänga ner bloggen helt. Men tror nog jag stannar ett tag till och ser om jag på nått sätt skulle få upp statistiken igen !..
 
Fredag idag då! Awesome!  Kl. 4-5 tiden for jag till stan, gjorde inget speciellt där, förutom åt på retaurang. For ut med en massa folk på kvällen då jag kom hem , efter att jag kom hem från det kollade mamma och jag på en serie och åt gott, mysigt :) Sitter bara och slöar på fb nu och snart blir det att ta natten så man orkar upp imorgon!  Har inga speciella planer för imorgon, tar dagen som den kommer, och ser vad jag hittar på :)
Om det är någon som vill hitta på något är det bara att höra av er ! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0