svar på kommentar

Sarina om Dagens:
hur gammal är du igentligen ?

sv: Jag är 13 ! :)




For ut och cyklade en stund för mig själv, ville ut nu när det plötsligt blivit så bra väder! Happyface haha! Sitter på norvalla just nu, ska strax börja åka till city igen. Ikväll sover jag antingen hos Amanda eller så sitter jag hemma och ser på film forever alone haha :) Har ännu inga planer för imorgon men blir väl att hitta på nått med kompisarna! Hoppas att det snart blir så varmt så att man kan börja åka till stranden och simma, det är ju en av de bästa sakerna man kan göra på sommaren! Har redan tagit första doppet för nån dag sedan, men herregud vad kallt det var! :)


får bli en arkiv bild eftersom jag inte kan ladda upp några nya bilder nu... :)


Kommentarer
Postat av: Sarina

better act your age!

2012-06-14 @ 01:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0