mysas

När jag kom hem lade jag mig direkt i sängen och började se film, är jävligt stressad just nu och har mycket att tänka på just nu så skönt att slappa lite. Tände lite ljus och lagade det extra lite mysigt med mycket kuddar och filtar, och lagade nudlar. När filmen var slut passade jag på att läsa lite i min älsklings bok ♥ Läste i flera timmar!
Snart ska jag väl gå ut, kanske fota lite om det inte är för mörkt? Kanske det går iallafall. Och resten av kvällen går sekärt åt att ta det lungt igen, laga fotbad och ansiktsmask och sedan läsa på historia...
Skolan känns för jävlig just nu, det är nästan jobbigast i början känns det som, då man varit van så länge att ha lov och plötsligt börja skolan känns liksom bara för wierd  o.0 Känns som jag inte kommer orka hela veckan ut.

Kommentarer
Postat av: Chriis

SV: jao :)

2012-01-10 @ 17:26:41
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0