Lose yourself



mycket av denhär videon är från Eminems film 8 mile. Tycker verkligen att ni borde se den filmen, riktigt riktigt bra! Fast ni inte gillar Eminem tror jag att ni gillar filmen! och det bästa är att filmen är verklighetsbaserad.

Jag tycker om Eminem för att han vågar gå sin egen väg, och för att han har en " I don't give a shit " attityd.
alltså, Han vågar vara sig  själv, och bryr inte om andra människor säger en massa skit om honom..  Och visst har han många låter med ganska mycket "fula" ord i, men jag tycker att han får skriva sina sånger hur han vill, för att skriva sånger på hur man känner för sitt liv kan verkligen vara skönt, att bara få skriva ut alla tankar. Och dom som inte håller med, dom behöver ju inte lyssna på hans musik!
Att växa upp med en mamma som tar droger, och en styvpappa som är knäpp , och att bo i en husvagn, är kanske inte riktigt det sättet man skulle vilja växa upp på , eller hur? - Min pappa? Jag kände honom aldrig. Jag har inte ens sett ett foto av honom, säger Eminem.
Han blev mobbad i skolan det var b.la därför han började rappa. och visst har han också gjort sina mistag i livet, men alla gör misstag! SÅ nu segär jag som Eminem, I don't give a shit om ni tycker att han suger för jag tycker att han är helt fantastisk! Och jag menar inte att alla måste tycka om honom, alla har olika åsikter, men jag ville bara visa min åsikt. Hoppas ni förstår!

Eminem, the king of rapp!




Kommentarer
Postat av: Diana - my mom had long suspected I was gay

SV: Tack desamma :) Jag vet inte vad jag ska göra. sjdå? :)

2012-01-06 @ 12:06:51
URL: http://dianaskurd.blogg.se/
Postat av: Diana - my mom had long suspected I was gay

SV: det lät ju himla bra :)

2012-01-06 @ 12:56:39
URL: http://dianaskurd.blogg.se/
Postat av: Chriis

SV: tack :D allt bra? :)

2012-01-06 @ 13:58:14
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: Chriis

S:V så bra jo det är bra :)

2012-01-06 @ 15:12:27
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0