I adore you

Är hos pappas nu, syrran och jag sitter uppe på vårt rum och chillar på datoren nu för ovanlighetens skull hahah ^^
Tog med min dator hit jag också, pappa har trådlöst internet i huset så det räcker till åtta pers så passade på.
Senare ikväll blir det inte att göra så mycket, äta chips å såna stuffs. Imorgon blir det skooter körning för syrran och mig! första gången jag ska testa köra den själv så blir lite läskigt haha :D men jag hoppas iaf att jag inte hamnar i diket hehe... Nu ska jag lyssna på lite bra musik och njuta av fredags kvällen ! :)

Kommentarer
Postat av: Ama ! <3

Påsaaant, ande bildin e jättteeefiiin!! :DD <3

2012-01-14 @ 19:11:18
URL: http://itsaninjaunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0