Pringles


(telefonkvalite´!)
Är lediga från skolan idag på dagen för att vi har nån sorts "teaterkväll" klockan halv sju ikväll, Och imorgon har vi filmdag i skolan, får ta med något gott att äta då! blir sekärt dålig film men bättre än vanliga timmar i alla fall! Victoria, jag och ellinor for till butiken och köpte varsin pringles tills imorgon! ( den mörkgröna på bilden är min ↑)For direkt hem efter det, och bytte om snabbt och sedan for vi till ellinors och var ute och sprang en bit! Kom hem för en liten stund sedan så nu blir det att gå och duscha! Och sedan reda upp lite till tjejkvällen vi har hos mig imorgon!
Btw så har det ju inte funkat att logga in på min blogg förren nu?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0