You're beautiful, it's society thats fucked.

Var ju på mellandagsrea med johanna och mamma igår! 150 fick jag säga farväl till igår och fick välkomna en hel del underbara saker !trodde dock jag skulle slösa mer så stolt är jag att jag inte gjorde det ! :) Dock är jag riktigt nöjd över gårdagens inköp! Ångrar inget! Och mellandagsrea är ju ett av de bästa med julen eller hur :D ?
 
Btw, så orkar jag inte fotografera julklapparna jag fick från pappas släkt, men det var iaf t.ex pengar,smink,godis och sånt. + att jag får 270 euro för skolbetyget av pappa , tack pappa!! :))
 
Rött läppstift, Silver ögonskugga, rosa glittrigt nagellack, Armband 
 
Blå vinterjacka, svart glittrig tunika, underkläder, blå helt vanlig topp, rosa tröja, svart-fejk-läder-kjol
 
Om ni undrar vartifrån nånting är så är det bara att fråga! :)
Ha en underbar fredag nu allihopa! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: avundsjuk tjej

woow fick du alla domdär underkläderna av dina familj å släktingar? :O

2013-01-07 @ 18:36:52
Postat av: sama

ja mena åxå domde på den andra bilden

2013-01-07 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0