You know my name not my story. You've heard what I've done, not what I've been through.

Är hos mommo nu, kom hit för ca. 2 timmar sedan och sedan det har jag bara suttit på datorn i brist på annat att göra som vanligt :) Har varit på julmiddag med pappas släkt idag, Och efter det har jag inte gjort speciellt mycket. Tagit en promenad med Chloe och efter det gick jag hit. Imorgon ska jag hälsa på amanda nån timme och mot kvällen har jag ingen aning om vad jag ska göra. På torsdag blir det shopping när man äntligen fått pengar!
 
 
Fb profilbild som är flera månader gammal eftersom jag inte har nånting annan bild nu just.
 
Och en liten påminnelse till er alla! :) Be proud of who you are!
 

 
btw;
 
anonym om mina julklappar från familj,vänner och släkt.
:
Laddar man upp bh bilder?
 
Svar: aa varför inte? Dom finns ju endå i kataloger och sånt så det är väl inte så farligt då eller hur ? Eller har du aldrig sett nått värre ? :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexy

2012-12-26 @ 11:07:50
Postat av: Anonym

extra push-up?

2012-12-26 @ 17:55:37
Postat av: Anonym

Tror du att pojkar fasnar för bh bilder?Du e så himla omogen och laddar upp såna bilder.väx upp!!

2012-12-26 @ 17:57:32
Postat av: Anonym

Men härregud låt hon va! :P typ avis på hennes bhn ifall du inteha en egen

2012-12-26 @ 18:02:56
Postat av: Anonym

det är bara du som är omogen eftersom du beteer dig som du aldrig sett BH:S förr! Och vad gör det om hon har push-up, ni har ju fan inte med det och göra! Hon får skriva vad hon vill på sin blogg och lägga upp vilka bilder som helst bara det inte är om någon annan! Och dessutom, så är det så omoget och kommentera om hennes underkläder, hon använder vilka hon vill! OCH om ni stör er så på det, så får ni sluta läsa hennes blogg och växa upp lite innan ni kommenterar nått sånthär strunt.

2012-12-26 @ 19:02:31
Postat av: Anonym

Ta det lungt nu alla!

2012-12-26 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0