Det finns inte ord att beskriva...

Hur mycket jag gillar denhär låten, så fin, så det är ju inte klokt! :') vet att den är sorglig men tycker om den så himla mycket endå.  den betyder så himla mycket för mj !♥ :)
 
Usch, videon är så himla sorglig, får ju tårar i ögonen, haha :'(   Händer ofta att jag börjar stortjuta till denna om jag ska va ärlig, men det  går bara inte att låta bli :') Så hemskt i videon då hennes pojkvän dör ju :'(..
 Från en sak till en annan... Idag har jag inte gjort mycket. For ut till city för en stund sedan, men det hände inte något där så for hem igen. Nu just sitter jag ba och chillar, funderar på att ta och knäppa på en film strax, och efter det börja gå till sängs så att jag orkar upp imrn! :) Har julfest imrn så gäller att vara pigg då! Slutar redan kl. 12 imrn, så himlahimla skönt! Senare imrn på dagen kmr sötnos Roger till mj och stannar här över natten :) Kmr bli så mysit !


Kommentarer
Postat av: Anonym

!

2012-12-21 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0