svar på komentar

Anonym om villaavslutning :
 
"och tala med en sötis", som du int ens har träffa din satans fitta

svar: kände helt enkelt att detta är något jag måste ta upp, för vem du nu än är så har du inte ett skit att göra med vem jag talar med å int talar med. Å förstår inte heller va he fö bra me ti kommenter sånhe saker på bloggen? Du kan ju sej de fejs mot fejs istället, så jävla fegt att gå och kommentera nått sånt å int våg sej de inrl! Å ännu fegar e de ju att du int ens sejer vem du e? Fast har no bra aningar om vem du e redan.. Å va har du me ti gör att ja talar me han egentligen? Om ja vill lär känn honom e de väl mitt val inte ditt? Å du behöver int kall mej "en satans fitta" bara för att han å jag vill lär känn varandra?  :D tahaha de så patetiskt!Vi får väl prat å träffas hu myki vi vill utan att du har nå me de ti gör! Så nästa gång du vill seij nå sånthär åt mej ,kom å seij de åt  mej påriktit! Int skriv en sånhär jävla onödig kommentar på min blogg! De e bara så lågt och fegt! Å btw om du glömt de, så är det mitt liv , inte ditt! Jag känner,träffar,pratar med vem jag vill!Gå och sköt ditt eget liv istället !Tänk på det innan du skriver något nästa gång! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Wilma ♥

Fan va sjuk kommentar... :/

2012-08-26 @ 12:28:43
URL: http://wilmafannylinnea.blogg.se
Postat av: Lena

Senn så e de int jag som ha kommentera detta om de va sen de du trodd :) de va Elina S (:

2012-08-26 @ 18:01:10
Postat av: Crirron

Å roger e ändå en jävla player så han e inget å ha....

2012-08-29 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0