I look into your eyes, and I see forever. :love:

tjena! Ett tag sedan jag bloggade ordentligt,så tänkte ta itu med det nu!
Har just varit till butiken med mamma behövde lite nya saker till skolan och sånt. Just nu håller jag på laddar ner en film det blir att se ikväll, American pie 2! har sett alla andra, men tror faktiskt inte att jag sett tvåan, så tyckte att det kanske var dags att se den nu,right? :D Så om typ en timme blir det att se på den och äta nudlar namm! Imorgon blir det tropiclandia ft. Vicki,Amanda, och Ellinor för min del! blir riktigt kul! Ska äta där också efter att vi varit och simmat, och efter det åker vi till Vickis och tillbringar kvällen och natten där, blir awesome!:thumbup: :)

Kommentarer
Postat av: angelica

hur fan ha du lyckats ta hande bilden? :o

2012-04-28 @ 18:15:31
URL: http://angelicazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0