Nenni

Fick nyss höra att vår hund Nenni är försvunnen, pappa var ute och sköt raketer och Nenni kom med ut också på gården. men sedan började pappa leta efter henne men han hittade henne ingenstans. Men han såg hennes  spår i snön , men de konstiga var att de slutade mittialt. Så vi tror att en berguv ( en sorts fågel) har flugit ner och tagit henne i nacken och flugit iväg. Nacken bryts direkt då en berguv tar tag i ett djur, så hon plågades ju inte så mycket. Men det här är inte sekärt ennu. Vi letar ennu efter henne. Pappa har letat i över en timme. men det verkar hopplöst. Önskar verkligen att vi kunde hitta  henne nu :(
Hon är familjens stora egodel, har alltid varit och kommer alltid att vara. Hon är nästan som en människa, hon vet alltid då man är ledsen och då kommer hon och tröstar en. Vi har haft henne sedan jag var två år. Hon  är verkligen speciell, Hon är den bästa hunden som finns. Hon har alltid varit med om allt möjligt i familjen. Hon är alltid glad och snäll. Kan inte sluta hoppas att vi hittar henne :'( Hon är familjens stora skatt.
Jag älskar dig så mycket Nenni, önskar att vi kunde hitta dig nu, så att jag får hålla dig i min famn igen.
Du betyder allt! Ni kan inte förstå hur mycket jag saknar henne nu :(♥ Vad som än hänt, vill jag att du ska veta att jag alltid har älskat dig, och kommer alltid att göra det !Jag var alltid rädd för den dan då nått sånt här skulle hända med henne :( Nenni, jag kommer alldrig glömma dig! :(
Nennii och chloe i båten på villan.
denhär videon lagade min syrra och jag på nenni för länge sedan... Vi hade lagat en egen blogg
åt henne så då videobloggade hon ...
Jag älskar dig så himla mycket älskling nenni :( ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ama ! <3

NEEEEEJ!! Hoppas att on kommbär tibaaks, ON MÅST KOM TIBAKS!! :''( <3 Sörjer med dig gmn!! :''( <3

2011-12-31 @ 22:59:12
URL: http://perfectpenut.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0