Imorgon är det jul!

Har nördat datorn nästan hela dagen idag, så nu är det dags att sluta och gå och göra något annat.
Men tänkte slänga in ett inlägg före :) Idag har jag inte gjort så mycket, tvättat Chloe, så hon är fin till jul! och tog en långpromenad med henne sedan.Det var väldigt isigt där ute så jag tänkte halka flera gånger. men annars helt okej väder, men jag tycker det skulle kunna vara mer snö, nån som håller med? men får i alla fall vara glad att vi har nån snö alls.  Har känt mig jävligt trött både igår och idag fast jag sovit hur mycket som helst. Borde kanse gå och vila en stund nu när man har tid, för imorgon är det fullt upp med att laga julmat och paketera in julklapparna!
haha två sötingar ,Niki och Tai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0